פתיחת קלפי טארות

פתיחת קלפי טארוט – מה זה אומר בדיוק?

לכולנו חשוב לייצר שליטה בחיינו. יחד עם זאת, אנו מוצאים את עצמנו לא מעט פעמים במהלך החיים מאבדים את אותה שליטה חשובה ומתקשים למצוא את הכיוון הנכון עבורנו, את הדרך המתאימה. חלק מהאנשים בוחרים בשלב זה בעולם הרוחני ומחפשים תשובות לאותן שאלות מטרידות. פתיחת קלפי טארות היא אחת הדרכים לקבל תשובה לאותם סימני שאלה, דרך שיכולה לכוון אותנו ולעזור לנו למצוא את הדרך שתטיב איתנו.

להסתכל פנימה

קלפי הטארות, המוכרים לנו מאות שנים, הם קבוצה של קלפים בעזרתם ניתן לחזות את העתיד. מדובר בשיטת חיזוי עתיקת יומין שמקורה בצפון איטליה עוד מאמצע המאה ה-15. בהיותם כלי לחיזוי, נחשבים קלפי הטארות אמצעי חשוב ומרכזי מאד בחייהם של רבים המאמינים בכך, אלה המחפשים תשובות לשאלות שונות ורוצים לדעת כיצד לנהל את חייהם בצורה הטובה ביותר. במקביל, ניתן להתייחס לקלפי הטארות גם כאמצעי להסתכל פנימה, אמצעי להתבוננות פנימית והבנת מרכיבי האישיות שלנו והאופן שבו נוכל להגשים באופן מלא את הפוטנציאל שבנו, הן הרוחני והן האישי.

להבין את עצמנו

התמונות המופיעות בקלפי הטארות מבטאות כל אחת רעיון אחר ומשמעות שונה. האלמנטים שבהן מגיעים מאותה תקופה קדומה, שבה נוצרו הקלפים והם, פעמים רבות, חלק ממסע שלם, חלק מתהליך כולל. בקלפי הטארוט משתמשים לעיתים גם בפסיכולוגיה, שכן הם מבטאים ארכיטיפים, טיפוסים שונים הקיימים בתת המודע שלנו ומתבססים על ניסיונו של הגזע האנושי. ניתוח הטיפוסים והגדרתם על ידי המתבונן מאפשרת הבנה טובה יותר של עולמו הפנימי, עולם עמוס בדימויים שונים.

שימוש בסמלים שונים

קלפי הטארות מעבירים לנו מסרים חשובים. הם חלק מאמונה מיסטית, המתבססת על סמלים מסוגים שונים העוזרים בבחינת מצבנו והתפיסה התודעתית העמוקה שלנו. לא תמיד נוכל להביע את עצמנו במילים ולא תמיד נוכל להבין במדויק את מה שאנו חשים. הקלפים עוזרים למקד, להבין וגם ללמוד מה צופן לנו העתיד.

נמצאים בתקופה מבלבלת? רוצים לקבל תשובות לשאלות הרות גורל ולבחון את הצעדים הבאים שלכם? אוריאל ממשאלת לב הוא הכתובת המתאימה לפנות אליה. למידע על שירותיו, לרבות פתיחת קלפי טארות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 054-3625161

צרו קשר

כל הזכויות שמורות