אימון אישי ומיקוד מטרות

אימון אישי ומיקוד מטרות בשיטה של ייעוץ והדרכה , שבמהלכו האדם אינו מקבל תשובות מוכנות לשאלות ,ומחפש אותם יחד עם המאמן. עבודה כרוכה בלהגיע למטרה מסוימת שנקבעה מראש , שנוסח תוצאות חיוביות חדשות בחיים ובעבודה.

כדי להשיג את התוצאות הנדרשות דרושים 8-12 מפגשים בסביבה חסויה , במהלכן ניצור תנאים עבור התלמיד עצמו בכדאי שידע מה הוא צריך לעשות , לקבוע את השיטה שבאמצעותה הוא יכול להשיג את המטרה , שהוא בחר כמובן פעולה המתאימה ביותר והוא יוצר צעדים מרכזיים כדי להשיג את המטרה .

באימון הלקוח לומד את היעדים של נתיבים אופטימליים בזמן הקצר ביותר ובמאמץ מינימאלי.

מטרת האימון :

חיפוש מטרת חיים

“טוב ציפור אחת ביד מאשר 80 ציפורים על העץ”

הפתגם הזה מוביל להבנה שאנו צריכים להיות ממוקדים למטרותינו ושאיפותינו האישיות

אולם לפעמים אתגרי החיים מציבים אותנו בבילבול ופה יש דרך להתקדם צעד אחר צעד למנף ביחד בהדרכה והבנה למימוש והגשמה עם מיקוד והבנות אישיות וסדר עדיפויות .

שיפור יחסים

המענה והצורך להתנהל בחברה וזוגיות עם כל השיגרה והשחיקה לפעמים מציב אותנו בחוסר התבוננות והערכה והבנת הצד השני או ראיית השלם אלא הבנת הצורך הפנימי או ביטול האני העצמי.העבודה ביחד תבהיר ותמקד ותמנף לתובנות אמת בתוכך ומשם האפשרות להתנהל בזרימה ובשיתוף תיתן השלווה וההבנה.

שיפור איכות חיים

בכדי להתנהל מחיים שלווים ונכונים יותר יש צורך בעבודה על סידרי עדיפויות וכן להתנהל מהמקום הפנימי והנכון עבורך מהמצב שהינך נמצא ,להוביל אל מקום של סיפוק ואושר פנימי

הגשמה עצמית

כל אחד מאיתנו ייחודי בהבנות והחיבור שלו לתחומים וכאשר אנו נמצאים וזורמים עם מעגל העדר של הגשמה לפעמים מבינים שאין סיפוק עצמי או שאנו לא מממשים עצמנו משם בא ההבנה והעבודה במה אנו יותר טובים ועוצמתנו וכישורינו בכדי להגשים עצמנו לסיפוק פנימי.

איזון פנימי

הצורך באיזון חשוב בכדי שנכיר עצמנו ונדע לאזן באתגרי חיינו השונים .עם הלחץ ועם השיגרה ועם השחיקה ועם ההתמודדות הרגשית המנטלית והפיזית בכדי לא לגרום לנזק או חולי אלא לקבל אותנו להתבונן בתוכנו ולהתעצם .

 

צרו קשר

כל הזכויות שמורות