אנשים מדברים על מטרות ועל יעדים, מציבים אתגרים ומסמנים משימות בדרך אל… מלטשים מיומנויות עסקיות או אישיות, כשלנגד עיניהם של מאמנים ומתאמנים ניצבת מטרה ברורה והדרך אליה. בתוך כל הלהט המשימתי נוצרת לפעמים שגרת אימון בעלת רובד אחד בלבד, כאשר נשכחת העובדה שאימון צריך להכיל הסתכלות רחבה ועמוקה יותר. אפשר לומר שיש בה הסתכלות הוליסטית. אימון מעולם אחר – אימון אישי ורוחני.

בבסיס ההתהוות של אימון אישי ורוחני ישנה הבנה עמוקה, שכדי שתהליך אימון יהיה בעל השפעה משמעותית על המתאמן יש להסתכל עליו מכל ההיבטים של חייו, למשל; אישי, רוחני, אמונות, תפישות ומחסומים בחייו.

המטרה היא אותה מטרה – האמצעים שונים

פנייה לאיש מקצוע שעוסק באימון אישי ורוחני נובעת לרוב מסיבות שונות, אבל יש להן בכל זאת מכנה משותף. למשל:

  • צורך בהגשמה עצמית
  • התגברות על מכשולים שחוזרים ומעכבים אותנו בחיים
  • חידוד מטרות בחיים ולצורך בהירות
  • שיפור יחסים אישיים
  • שיפור איכות החיים
  • ועוד

תהליך אימון אישי ורוחני

שיטת אימון אישי ורוחני אינה שמה לה למטרה לתת תשובות מן המוכן למתאמן. זהו תהליך משותף שעוברים יחד המאמן והמתאמן לבירור המצב הקיים בחייו של המתאמן, לחידוד המטרות שאליהן הוא שואף להגיע, כאשר המאמן מציב בפני המתאמן שאלות, שהתשובות להן מתקבלות בתהליך משותף שהם עוברים יחד.

מכאן ברור שאין תהליך אחד וקבוע שחל על כלל המתאמנים. כל מתאמן מביא למרחב האימוני את הצורך שלו, את אישיותו, את מחשבותיו ואת אמונותיו, ומכאן יוצא לדרך תהליך אימון אישי ורוחני ייחודי עבורו.

שלבים בדרך אל השגת היעד

בדומה לתהליכים אימוניים אחרים הקשר בין המתאמן והמאמן הוא הבסיס לעבודה, והוא נוצר במהלך מסגרת של מפגשים בתכיפות קבועה. מספר המפגשים נע בין 8 ועד 12 מפגשים, תלוי כמובן בתהליך האימון המתבקש.

כיוון שלמתאמן ניתן טון ומשקל בתהליך, תהיה לו אחריות לאופי התהליך ולהתקדמות האישית שלו בדרך להשגת המטרות.

משאלת לב, מרחב לאימון אישי ורוחני, מזמין אתכם לעבור תהליך משמעותי לחידוד המטרות ולהשגתן. רוצים לשמוע עוד? התקשרו: 054-3625161

צרו קשר

כל הזכויות שמורות