טיהור הבית מאנרגיות שליליות

מכירים את תחושת הכובד הזאת של משא כבד בחייכם, שנמצא כמעט בכל פינה? מכירים את התחושה שבה אתם נכנסים לבית מסוים ומרגישים, בלי לדעת איך להסביר את זה לעצמכם במילים, שמשהו לא מתנהל שם כמו שצריך? האם אתם עוברים תקופה בחיים שבה בזו אחר זו מגיעות אליכם בשורות מתסכלות ומעציבות, עד שכבר הרמתם ידיים ואמרתם – ‘לא, זה כבר לא יכול להיות’?

דוגמאות אלה ואחרות מראות שבתוך תוכנו כולנו מבינים, שקיימות אנרגיות בחיינו, טובות או רעות, שמשפיעות על חיינו בצורה זו או אחרת. לכן בנקודות זמן מסוימות כדאי לפנות לאיש מקצוע שעוסק בתחום טיהור הבית מאנרגיות שליליות, ולזמן לחיינו נקודת פתיחה חדשה ונקייה.

איך מתנהל תהליך של טיהור הבית מאנרגיות שליליות?

מובן לכול, שקשה להבין איך הזזת רהיט ממקום למקום, או אולי הוספת אבן קריסטל עשויים לנקות את האנרגיה השלילית הרובצת על הבית. את התופעה אפשר להסביר באמצעות מטפורה של נהר. דמיינו לעצמכם נהר, שבנקודה מסוימת נופל לתוכו סלע ענק כתוצאה מקריסה של צוק. הנהר שזרם עד כה בצורה מסוימת, משנה את מהותו. ייתכן שהמים הזורמים באותה נקודה יתפצלו לשני נתיבים, שזרימתם תהיה חלשה יותר.

כך גם בחיים. נכנסתם לבית חדש, והצבתם בתוכו רהיטים, קבעתם פינות, ותליתם מראות ותמונות – כלומר יצרתם לבית אנרגיה משלו. ייתכן שמבלי ששמתם לב הנחתם במרכזו את הסלע הכבד. אבל בכל זאת הכול היה בסדר, או כך לפחות חשבתם, אבל אז נכנסו לחייכם דברים בלתי רצויים. מדוע דווקא עכשיו? כי ההשפעה של האנרגיות מגיעה לאחר פרק זמן מסוים, לטוב וגם לרע.

להקשיב לסימנים ששולח היקום

לפעמים היקום מאותת לנו, מודיע לנו שכדאי לבצע תהליך של טיהור הבית מאנרגיות שליליות. הוא שולח מסר ראשון, ומתריע, ולרוב אנשים אינם מייחסים לכך חשיבות. לכן היקום חוזר ושולח סימנים נוספים, כך הוא שולח עד שהם מבינים שעליהם לפעול.

מה זה טיהור הבית מאנרגיות שליליות

כל בית הוא סיפור, וכך כל טיהור שונה מקודמו. לאנשי מקצוע בתחום יש מגוון כלים של תקשור, של פנג שוואי, של עולם הקריסטלים ועוד. בעזרת הקשבה לקשיים שצצו בחייכם, בדיקת הבית, הכיוונים והכלים האישיים שיש לאיש המקצוע הוא יבצע אבחון, ויציע פתרונות, שלאחריהם תזרום שוב בביתכם אנרגיה טובה וחדשה.

אם משאלת ליבכם היא להכניס אור ואנרגיה טובה לחיים, צרו איתי קשר: 054-3625161
, משאלת לב – אור להאיר את הדרך.

צרו קשר

כל הזכויות שמורות